van San Francisco naar New York, Juni 2016

New York naar Amsterdam

Vanmorgen uitgeslapen en rustig ontbeten, daarna de koffers ingepakt, en alles wat we niet meer nodig hadden, achtergelaten in de hotelkamer. De koelbox, peper en zout, bbq saus, hellmans mayo, keukenrol, haha, was wel erg handig allemaal voor onderweg. De auto ingeladen en door manhattan en de queens tunnel naar JFK, daar de auto eerst volgetankt en toen afgeleverd bij Alamo/National. Met de airtrain naar terminal 4, waar weom 13.00 uurkunnen inchecken. Het is nu 12.30, dus even wachten buiten bij de terminal. Rond13.00 uuringecheckt en toen wachten, we kunnen pasom 16.45boarden dat werd uiteindelijk pas 17.45, dus met vertraging vertrokken, en daarna ook nog in file gereden met het vliegtuig op het vliegveld voordat we daadwerkelijk de lucht in gingen, zeker nog een half uur. Uiteindelijk was het maar een kleine 6 uur vliegen, aangezien we wind mee hadden. En na wat warm eten en een filmpje en een uurtje slapen, kregen we nog een ontbijtje en toen was het al 7 uur en kwamen we aan in Amsterdam.
De bagage en de douane ging erg snel dus rond half negen waren we 'buiten'. Met de familie die ons stonden op te wachten nog even een Starbucks op schiphol gedaan ter afsluiting, en toen naar P3 waar onze eigen bolide geparkeerd stond, en naar huis. Erg lekker weer in je eigen huis, en onze poezen weer te zien. ' Home Sweet Home' na een onvergetelijke ervaring.

marian

ja ik kon wel zien dat jullie de poezen gemist hadden