van San Francisco naar New York, Juni 2016

Ronks

Gisteravond een heleboel vuurvliegjes gezien, prachtig, ook nog een open koestje en eentje met verlichting en een heel klein karretje erachter.
Vanmorgen een cappuccino gehaald bij de Starbucks en in de omgeving rondgereden, veel Amish woningen gezien, maar weinig koetsjes, waarschijnlijk zaten ze allemaal in de kerk. Die hebben we wel gezien, is gewoon een schuur op een boerderij met bankjes en veel koetsjes en paarden ervoor. De rest van de middag weer heerlijk in de zon gezeten, relaxen. En vandaag heb ik (terry) ook een keer gereden. De auto rijdt heerlijk, maar ernaast zitten is ook erg prettig.
We hebben gegeten in de the caboose, dat is een omgebouwde trein tot restaurant, waar je farmer food kunt eten, en dus geen bier/wijn bij het eten maar frisdrank. Was smakelijk, maar weer te veel natuurlijk. Tijdens het eten wel heel veel verschillende koetsjes gezien, met Amish in hun nette zondagskleding. Ze kijken alleen wel erg zuur, de meesten. Vanavond alle overbodige spullen uit de auto halen, en alleen wat we nodig hebben nog mee te nemen. Wat zijn de weken voorbij gevlogen. We hebben heel veel zin in New York als afsluiting van de vakantie.