van San Francisco naar New York, Juni 2016

Van Ronks naar New York

Vanmorgen alles ingepakt en weggegooid wat we niet meer nodig hebben, en na een koffie bij de Starbucks, vertrokken naar New York. Het was ongeveer 2,5 uur rijden, dus we waren er eigenlijk heel snel, rond half een.Inchecken kon pas vanaf3 uur, dus wat doe je dan ? Je gaat met de auto New York in, haha, wat een ervaring, door de Holland tunnel, uiteraard een toll-tunnel, en op weg naar Times Square, wat een drukte, allemaal one-way, maar onze tomtom doet het uitstekend, en wat een top chauffeur is mijn man, onverschrokken stuurt hij de auto tussen taxis, bussen, vrachtauto's, voetgangers en fietsers. Toch wel fijn dat we Amsterdam gewend zijn, maar dan nog tig keer drukker. Rond 4 uur waren we terug bij het hotel, na een hamburger bij Wendy's, een soort macDonalds. We kregen een gratis upgrade en hebben een giga kamer met twee dubbele bedden en een zithoek, heerlijk ruim. Het hotel staat in North Bergen in Jersey City, naast de Lincolntunnel naar New York toe. Er gaat een shuttle busje van het hotel wat je op42th streetafzet. Via internet heb ik net twee hop-on hop-off ticket voor de big bus besteld en in het business center beneden in het hotel uitgeprint. Hiermee kunnen we 48 uur diverse bus tours door New York en een boat tour maken. Deze bussen gaan langs alle bezienswaardigheden, je kunt er op of af wanneer je maar wilt, voor 48 uur. Dusmorgenochtend vroeg op en de hele dag New York in.

marian

nou ik wens jullie veel plezier want jullie krijgen het volgens mij wel heel erg druk groetjes marian