van San Francisco naar New York, Juni 2016

van Lewisburg naar Ronks

Vanmorgen redelijk op tijd vertrokken, eerst 2 bakjes prima koffie, zelf gezet. Toen Lewisburg in, maar helaas was alles afgezet en na zoeken op google bleek het een parade te zijn van en voor veteranen. De hele stad was uitgelopen, want 's middags was er muziek en kraampjes, alvast als voorloper voor4th of july, independence day.

Dus wij zijn via de snelweg naar Ronks gereden, en onderweg weer bij de Denny's ontbeten, was wel erg druk, waarschijnlijk omdat het zaterdag is. Het was weer smakelijk en toen door naar Ronks, we hebben ons voorgenomen om lekker in het zonnetje te gaan zitten, en dus even wat water gehaald en nog even de autozaak in om te snuffelen, en nog wat chevy stickers gekocht.

Rond 13.30 zaten we voor de motelkamer in het zonnetje, erg aangenaam. We hebben al wat Amish gezien, in de rijtuigjes, op de step, en met paarden aan het werk op het land. Je kunt een Amish tour maken, en Amish kleden en meubels kopen, in Amish restaurants eten, dus ook behoorlijk commercieel. Ach wij zijn hier tenslotte ook om te kijken en ons te verbazen dat dat echt nog bestaat. Ze hebben nederlandse roots, das op zich wel weer grappig.

Net wat taco's bij Taco Bell gehaald, smaakte weer prima.

Ria

Wat een bijzondere reis!
Wat heeft Amerika toch veel verschillende gezichten.
Geniet van jullie laatste weekje!

Liefs van ons!

marian

zeker weten geniet zo lang het nog kan