van San Francisco naar New York, Juni 2016

van Himrod naar Lewisburg

Vandaag weer redelijk op tijd vertrokken, na een bakje koffie, zaten we om 09.15 uur in de auto. Op onze weg naar Lewisburg zat een Denny's dus hebben we heerlijk ontbeten bij Denny's met gebakken eieren, bacon, toast, hashbrown (soort geraspte aardappel gebakken) en pannenkoekjes. Heerlijk maar natuurlijk veel te veel. Gebakken aardappel bij het ontbijt is toch niet onze favoriet.
Daarna via een rustige mooie route naar Lewisburg, erg mooie groene route, deze streek is lang niet zo onbewoond als andere streken, dus tussen in de bossen door stonden overal wel huizen, campers, caravans etc. Veel prachtige huizen en ook veel vervallen huizen, volgens ons laten ze de oude huizen gewoon staan en worden ze niet afgebroken of opgeruimd, er wordt gewoon een nieuwe naast gebouwd.
We slapen vannacht in een suite-motel, dus een huiskamer, keuken, badkamer en slaapkamer. Lekker veel ruimte.
We hebben nog even wat boodschapjes gedaan en gaan vanavond zelf wat koken.morgenochtend gaanwe het stadje Lewisburg nog bezoeken