van San Francisco naar New York, Juni 2016

van Niagara Falls naar Himrod

Vanmorgen heel rustig opgestaan en eerst een kop koffie op onze kamer genomen, en alles ingepakt, we wilden gaan ontbijten aan de overkant maar daar konden we niet met visa betalen en we hadden niet genoeg contant geld dus hup in de auto en onderweg een heerlijke cappuccino gehaald. Op naar de grens, benieuwd hoe lang dit zou duren. Via de brug die we gisteren gefotografeerd hadden naar de USA toe, de wachttijd viel mee. Toen via Buffalo onderweg naar het plaatsje Himrod aan een van de Finger Lakes in de state New york. Het is een gebied met allemaal wijngaarden langs de oever en het ene na het andere wijnhuis.
Via een mooie route, groen, heuvelig en veel meertjes zijn we hier beland, onderweg een echte Amish tegen gekomen, twee meiden in een koetsje die naar het Hospital gingen, en daar was dus ook een soort stalling voor het paard en koetsje, geinig.
Aangezien we pasom 4 uurkonden inchecken en we wat eerder waren zijn we doorgereden ongeveer 10 mile naar Watkins Glen en daar bij de Walmart boodschappen gedaan voor vanavond enmorgenochten.En morgen dus een dag rust in deze prachtige omgeving. Veel natuurparken en watervallen en kloven, wij gaan ons wel vermaken morgen.

marian

Terry ben jij niet even gestopt om een fles wijn te kopen morgen lekker genieten van de mooie natuur