van San Francisco naar New York, Juni 2016

van Lincolnshire naar Elkhart

Een zelfde soort suite geboekt bij staybridge suites Elkhart, ook via hotwire, dus mazzel dat het gelukt is.
Vanmorgen eerst koffie gedronken in ons appartement/suite, dat was lekkere koffie. Daarna ontbeten, met wafels, ei en een mini hamburger, was een prima ontbijt. Daarna op naar Chicago via de sheridan road, dat bleek een soort fietsroute te zijn om het michigan lake heen, dus vlak langs het lake, wat er uitziet als een zee, je ziet de overkant niet, door prachtige woonwijken met supergrote villa's en europese auto's. Allemaal dikke audi's, bmw's, ferrari's. En iedereen is aan het fietsen en hardlopen.
Waarna we uiteindelijk in downtown chigaco uitkwamen, leuke terrassen, straalde gezelligheid uit, en natuurlijk mega hoge gebouwen, indrukwekkend om te zien. Daarna de south route aangehouden en kwamen we in de achterstandswijken uit, huizen dichtgetimmerd geen blanke meer te zien, en gezinnen die je auto willen wassen op de straathoek, ook zwervers die tussen auto's doorlopen als je voor het stoplicht staat (toch maar even mijn raampje dicht gedaan). En toen we doorreden kwamen we in het industriegebied, waar je in Nederland niet mag komen, mag je hier gewoon tussen de tankoverslag etc.. doorrijden. Uiteindelijk de snelweg genomen naar ons volgende hotel.
We zijn nu aangekomen in de staat Indiana, en zijn weer een tijdzone over, het verschil met Nederland is nu nog 6 uur. Dit was de laatste keer dat we een tijdzone overgaan.
Kortom weer een indrukwekkende dag.

Sas&Max

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten en al op geweldige plekken geweest zijn. We houden jullie in de gaten ;) Groetjes van ons!

marian

ook in nederland heb je van die wijken waar je beter maar niet doorheen kan rijden. wel leuk zo vlak langs het meer rijden is het een raar gevoel iedere keer een andere tijdzone