van San Francisco naar New York, Juni 2016

Van Cody naar Gillette

vanmorgen weer redelijk vroeg vertrokken eerst een cappuchino bij de starbucks gehaald en daarna nog even naar een old trail dorpje in Cody, waren wat oude huisjes, maar moesten wel 9 dollar p.p. betalen om ze te mogen zien, hebben we dus niet gedaan. Daarna nog even naar de Walmart om te kijken of er nog andere Chevrolet T-shirts waren. Helaas. Toen nog maar een koffie bij de starbucks, dat smaakte wel lekker en een plak citroen cake voor onderweg. Deze starbucks zat in een supermarkt en daar hadden ze prachtige zachte dekens met geborduurde beesten met yellowstone erop, ik kon m niet laten liggen.
Toen eindelijk onderweg, via een prachtige route door de heuvels, en bergen. Weer veel verschillende kleuren bergen en heuvels en leuke cowboy dorpjes onderweg. Het laatste stuk hebben we de snelweg genomen, en een gigantische regenbui gehad. Nu is het weer droog en zonnig. Het hotel ligt in een buitenwijk van Gillette en het ziet er buiten het hotel een beetje shabby uit. De hotelkamer is prima en vanavond gaan we in het bijbehorende restaurantje eten, waar we morgen ook ons ontbijt hebben. Net nog even een rondje door Gillette gedaan en natuurlijk even naar de Walmart, waar Edgar nog drie chevy t-shirts heeft gekocht, en een chevy petje.

marian

ik ziet ze de dekens vanzelf wel nu dat ik dit aantikken ben stort het hier buien met onweer dus je tuin hoef ik niet te sproeien groetjes marian