van San Francisco naar New York, Juni 2016

Yellowstone naar Cody

Vanmorgen weer vroeg vertrokken, we zatenom 7 uurin de auto, en op naar de old faithfull geyser, het was nu erg rustig dus konden we zo door rijden, een grote Elk gezien onderweg langs de weg, erg mooi beest, maar verder helaas geen beesten gezien. De old faithfull geyser was mooi, we hebben hem helaas niet zien spuiten, daarna naar de prismatic veel kleuren geyser, we hebben helaas niet veel kunnen zien van de kleuren, doordat het vanmorgen maar 7 graden was, was de stoom uit de geiser alleen te zien en niet de geyser zelf. Verder is het een schitterend gebied, overal zie je stoom wolkjes uit de grond komen.

Daarna doorgereden naar Cody, waar we logeren in het big bear hotel, waar weom 12.00 uural aangekomen zijn, even geinstalleerd in het hotel, weer een prima kamer, en toen Cody in, een broodje pulled pork vanaf de smoker, een tentje langs de weg, erg lekker. Er is een rodeo vanavond in Cody, maar we hebben besloten om niet naar de rodeo te gaan, we vinden het eigenlijk allebei niet echt leuk, zoals ze met de beesten om gaan.

Buffalo Bill zijn we nog niet tegen gekomen, wel veel gebouwen met zijn naam.Vanmiddag natuurlijk nog even bij de Walmart langs geweest, Ed heeft een t-shirt gescoord en ik een riem. Daarna lekker zitten borrelen in het zonnetje, terwijl er iemand een deuntje aan het spelen was op het middenterrein van het motel.

Vanavond een heerlijke panpizza gehaald bij pizzahut en lekker in ons motel opgegeten.

mia

Ik heb de vertaling van elk opgezocht, kan zijn eland of wapitihert, ik denk dat jullie wapitiherten hebben gezien.
Poezen zitten op of onder de bank als Jan arriveert, gaan gewoon hun eigen gangetje.