van San Francisco naar New York, Juni 2016

Teton en Yellowstone NP

Zoals ik al aan had gegeven, inderdaad geen wifi in het Yellowstone park, dus nu de updates (zo 12/6)

Onderweg naar Yellowstone in Jackson eerst nog wat boodschappen gedaan want in de cabin is niets.
Via Jackson het Teton NPin gereden, een prachtig gezicht op de tetons, dat zijn de hoge bergen. Diverse Elks gezien onderweg. In Yellowstone park langs het meer gereden naar onze lodge, lake frontier cabin, aangezien we moesten wachten omdat het huisje nog niet klaar was, zag Edgar iets donkers aan het meer. En dat bleek een bizon te zijn, deze van heel dichtbij kunnen zien. Ook nog een kleine eekhoorn, en toen we eenmaal in de cabin waren, zagen we een prachtige vos, en daarna een iets kleinere vos, deze heb ik van afstand kunnen fotograferen. De cabins zien er uit aan de buitenkant alsof we in een kamp zitten, zie de foto's. Binnen ziet het er prima, schoon en verzorgd uit. Vanavond nog ijs gehaald voor in de koelbox want er is ook geen koelkast.
Vanavond lag er een bizon tussen de huisjes en die liep wat rond, we konden heel dichtbij komen. Ook het kleine vosje nog gezien, de grote helaas niet meer, we vermoeden dat ze een nest hebben onder een van de huisjes. Het is de eerste dag vandaag dat deze cabins bewoond zijn. Wel erg veel muggen hier, je wordt opgevreten 's avonds.
Morgen de beroemde geisers bekijken, weer een hoogte punt.

marian

het altijd wel leuk om die dieren van dichtbij te zien.