van San Francisco naar New York, Juni 2016

Aankomst in San Francisco

We hebben een prima vlucht gehad, het ging eigenlijk best wel snel. we zijn om 11.38 plaatselijke tijd geland, het is hier 9 uur vroeger, dus was het in nederland 20.38 uur. Daarna de bolide gaan halen, dus met de airtrain naar de autoverhuur. We rijden nu in een chevrolet traverse, prachtige grote auto.

Vanmiddag bij de Walmart een koelbox gekocht voor onderweg, en ja in Amerika hebben ze ook files,mhet is inmiddels plaatselijke tijd half acht, dus in holland ongeveer 04.30 in de ochtend, dus zijn we bijna 24 uur op nu.

we slapen in het Hilton in Burlingame, dat is ten zuiden van San Francisco

Morgen vroeg op dan gaan we naar Monterey met een boot op zoek naar walvissen...

Wilma

Eindelijk gaat het beginnen! Veel plezier! ????

marian

Hallo Terry en Edgar fijn dat de reis goed is verlopen.voelen jullie nu de jetlag? vandaag 3-6 is het bij ons bewolkt maar wel 19 graden en droog . ik hoop dat de walvissen jullie komen verwelkomen . hier alles goed poezen lekker slapen op de bank. groetjes marian

sas

Goh. ik ook op het net!!!!!!!!!! Ga jullie volgen natuurlijk.
Die mooie witte auto lijkt een beetje op onze fusion, vind je niet Edje? haha Lieve schatten geniet van deze reis en wij volgen jullie. X sas